רשתות חברתיות

רשתות חברתיות ב-2014 לבוני אתרים: המדריך המלא

 

רשתות חברתיות ב-2014 לבוני אתרים: המדריך המלא

זמן קריאה: 4 דקות

הרשת היום מפוצצת ברשתות חברתיות שצצות על בסיס כמעט יומי. העובדה הפשוטה הזו עושה את זה לקשה הרבה יותר להשיג איזה שהוא יתרון משמעותי לעסק שלכם בכך שיש לכם עמוד או חשבון באחת מהרשתות החברתיות. בד בבד, רשתות חברתיות הפכו למשהו שטבוע ב DNA שלנו ככה שאנחנו לא באמת יכולים להסתדר בלעדיהם.

ב-2013, משתמש ממוצע ברשת חברתית היה משקיע קרוב ל-4 שעות ביום בערך בשיטוט ברשתות החברתיות השונות. מספר מפחיד לכשעצמו. אבל כיום, עם מספר גדול עוד יותר של רשתות חברתיות, וכניסה של רשתות חברתיות ענקיות חדשות כמו אינסטאגראם, כמעט בטוח שמעלות את המספר הזה למרות שאין לי נתונים מדויקים בנושא.

כבוני אתרים, יש לנו מגוון של רשתות חברתיות מוכוונות נישה, שאנחנו יכולים לבחור בהם כדי לקדם את העסק או המוצר שלנו, אבל שלא יהיה לכם ספק, הרשתות הגדולות עדיין שולטות והם צריכות להיות הבחירה הראשונה שלכם כשאתם רוצים לבנות את העסק שלכם או להשיג יותר לקוחות.

היתרונות העיקריים של רשתות חברתיות

 לפני שניכנס לעומק בכל הנושא של רשתות חברתיות, אנחנו צריכים להבין מה היתרונות האמיתיים של הרשתות החברתיות ולהחליט אם בכלל זה מתאים לנו לפני שאנחנו משקיעים זמן ומשאבים.

  1. יוזמה

    היכולת שלכם לספק לאנשים שלכם את הסקופים האחרונים של מה שחם עכשיו בנישה הספציפית שלכם, תוביל בסופו של דבר שהאנשים האלה יהפכו להיות קוראים נאמנים שלכם. ברגע שתוכיחו את עצמכם כאמינים, אנשים פשוט ירצו לחזור ולקבל עוד ממה שיש לכם להציע.

  2. מערכת יחסים

    תבנו מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם. ברגע שהלקוחות שלכם יחבבו אתכם, ויסמכו עליכם, הם ירגישו בנוח לקדם אתכם בעצמם ולקנות ממכם. זה ייקח קצת זמן אבל בסוף זה יהיה ממש שווה את זה.

  3. תוכן

    תוכן הוא המלך. תוכן איכותי באתר שלכם יגרום לגוגל לאהוב אתכם ולהקפיץ אתכם בדירוג של תוצאות החיפוש שלו, וכתוצאה מכך יביא אליכם יותר לקוחות משלמים.

  4. מכירות

    אתם לא צריכים לסגור את הדלת שאתם מסיימים את היום ויוצאים מהמשרד. למה? כי יש לכם משרד דיגיטלי. אתם עדיין יכולים להמשיך ולמכור את מה שאתם מוכרים גם כשאתם ישנים. רשתות חברתיות זה משהו בקנה מידה גלובלי, בזמן שאתם ישנים אנשים אחרים רק מתעוררים.

אז לאילו רשתות כדאי לכם להירשם

הייתי רוצה לעבור אתכם על הרשתות החברתיות העיקריות שיכולות לעזור לרוב בוני האתרים לקבל יותר לקוחות ועבודה עם מינימום מאמץ.

    1. Pinterest

      זו אמנם רשת פחות מוכרת בארץ אבל זה בהחלט המקום שאתם רוצים להיות בו כדי לגלות דברים חדשים. כל הצמדה שאתם יוצרים הופכת לגילוי של משהו חדש ולא ידוע. רוב המשתמשים ברשת הזו הם נשים אבל זה לא אומר שזה לנשים בלבד. הרשת מונה יותר מ-60 מיליון משתמשים והייעוד העיקרי שלה הוא גילוי מוצרים חדשים, מקומות לבקר בהם ועוד. מומלץ מאוד להירשם לשם עכשיו ולהתחיל לפרסם תמונות של העבודות שלכם.

    2. Dribbble

      אז על מה אתם עובדים כרגע? Dribble היא קהילה של מעצבים שכוללים מעצבי אינטרנט, מעצבים גרפיים, מאיירים, מעצבי לוגו וכו' שמשתפים צילומי מסך שמציגים את העבודה שלהם, את התהליך ואת הפרוייקטים שהם עובדים עליהם כרגע. זה אחד מאתרי העיצוב הכי גדולים בעולם עם מיליוני כניסות כל חודש של אנשים שמחליפים ביניהם השראות והזדמנויות.

    3. Twitter

      אין הרבה להרחיב על הרשת הזו שאתם כבר לא יודעים אבל בכל זאת נציין שזה אחד המקומות העיקריים שאתם רוצים להיות בהם כדי לשמור על קשר, ללמוד דברים חדשים ולהרוויח כמה לירות מהצד. בעולם העיצוב, לכל בלוגר, מחבר וכו' יש חשבון טוייטר ואנשים שעוקבים אחריו ומשתתפים באופן פעיל בדיונים. רשימת טוויטר יכולה להיות דרך מעולה להתעדכן בכל מה שקורה במקצוע שלכם.

    4. Facebook

      פייסבוק היא ללא ספק הקרם של הקרם בכל הנוגע לגישה קלה לצרכנים ועמודים עסקיים. זו הסיבה שתראו כל כך הרבה אנשים שמנצלים את מה שיש לפייסבוק להציע במובן של לתקשר ולהתחבר עם עסקים. כולם מחוברים לפייסבוק החל מצרכנים, עסקים קטנים וחברות גדולות, והם תמיד מחפשים להעסיק אנשים כמוכם. עם למעלה ממיליארד משתמשים בחודש, אתם בטוח תמצאו אדם אחד שיחפש את מה שיש לכם להציע.

כמה דברים שחשוב לזכור

זמן שווה כסף

כדי לקבל תגובה מהאנשים שעוקבים אחריכם, חשוב להבין שאסור לכם לגרום להם לחכות בתור בזמן שמישהו אחר נותן את מה שיש לכם להציע בחינם. תחסכו זמן ככל האפשר.

כסף מגיע בעבודה קשה

למה שמישהו יבזבז כסף על המוצרים שלכם? למה שמישהו ירצה להעסיק אתכם? תציעו ללקוחות שלכם מבצע ותהיו בטוחים שתקבלו מהם משהו בתמורה.

אמון

אם יש משהו שאפשר ללמוד מכאן זה החשיבות שיש לאמון. אמון זה מה שבונה את הכל סביבנו, אם נסמוך על מישהו פעם אחת, אז סביר להניח שנסמוך עליו שוב.

אם תצליחו ליישם בכל זמן נתון לפחות אחד מהדברים האלה, אז אתם כבר מתפקדים הרבה יותר טוב מרוב המשתמשים ברשתות החברתיות.

תתחילו עם הדברים הקטנים

בגדול, זה רוב המידע שאתם תצטרכו בשביל להתחיל ברגל ימין ברשתות החברתיות. המכשול האמיתי כאן זה עקומת הלמידה, היכולת להבין מה באמת עובד ברשתות החברתיות ומה לא. בסופו של יום, ההצלחה תגיע מאמון ושיתוף.

ניתן לעבור לדף הבית בלחיצה NextSite בניית אתרים לעסקים גדולים

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *