8 שיטות לבניית אמון באתר שלכם

בניית אמון באתר שלכם: 6 שיטות שעובדות

 

בניית אמון באתר שלכם: 6 שיטות שעובדות

זמן קריאה: 6 דקות

האינטרנט יכול להיות מקום מפחיד. זה לא משנה אם זה סתם גלישה באינטרנט או חיפוש אחר משהו לקנות און ליין, אנשים מאוד מאוד זהירים לגבי כל דבר שהם עושים ברשת. בעקבות כל מזימות כרטיסי האשראי וסיפורי גניבת הזהות, קשה מאוד לרכוש את אמון האנשים היום באתר שלכם אבל לא בלתי אפשרי.

אספנו עבורכם 6 שיטות מוכחות שנועדו לבניית אמון באתר שלכם.

בעזרת הוספה של כמה עזרים חזותיים, ניתן לרכוש אמון ולהגדיל משמעותית את ההמרות באתר שלכם:

  1. תגים

    אם התקנון שלכם מבטיח החזר כספי או אם אתם בטוחים באיכות המוצר או השירות שלכם, אתם יכולים להטמיע תג או סמל מסוים כדי לקדם את ההיבט הזה של העסק שלכם. לדוגמה, אם אתם מתחייבים על החזר כספי מובטח, אתם יכולים לשים איזה שהוא סטיקר בעמוד המכירה של האתר שלכם.
    ורדינון החזר כספי
    מקובל לשים את זה ליד כפתור ה”קנה עכשיו” כדי לשכנע את המבקרים שלכם שהקניה אצלכם בטוחה ואתם משוכנעים באיכות המוצר או השירות שאתם מציעים. הצבע הטוב ביותר להשתמש בו הוא זהב כי הוא מדגיש את הערך של המוצר או השירות שלכם. מומלץ להימנע מצבעים כמו אדום כי הם מייצגים סוג של התראה או אזהרה. לא משנה באיזה צבע תבחרו, הוא צריך להשתלב עם צבעי האתר שלכם, כמו הארגמן של ורדינון בדוגמה למעלה.

  2. לוגואים של לקוחות

    הדבר שבונה הכי אמון הוא תיק העבודות שלכם. אם הספקתם לעבוד עם מספר לקוחות ויש לכם את ההוכחות לזה, סביר מאוד להניח שזה יעזור לכם להשיג לקוחות חדשים. הצגת לוגואים של לקוחות ידועים מראה את נפח העבודה שיש לכם. זו דרך מעולה לבנות אמון, כי זה מראה שיש לכם ניסיון.
    תיק עבודות
    עוד נדבך לזה הוא כשאתם מראים ללקוחות פוטנציאלים את העובדה שעזרתם ללקוחות מוכרים, זה גורם להם לרצות את אותה כמות הצלחה כמו אלו שעזרתם להם. כלל אצבע שהרבה אנשים עוקבים אחריו הוא לקחת דוגמה מעסקים מצליחים ולחקות אותם.

  3. לוגו לתשלומים

    אנשים מפחדים פחד מוות מכך שיעבדו עליהם בעת הרכישה באינטרנט ויגנבו מהם פרטים אישיים כגון כרטיסי אשראי וכד’. אם אתם מוכרים משהו באתר שלכם, אתם יכולים להרגיע אותם בכך שתטמיעו לוגואים של תשלום. הוספת לוגואים שהלקוחות שלכם יכירו, יקלו מאוד על חוויית הרכישה שלהם ובהחלט יעזרו לתחושת הרוגע שלהם.
    לוגו תשלוםזה נכון במיוחד אם יש לכם מערכת סליקה באתר שלכם כמו PAYPAL לדוגמה, במקרה כזה רצוי מאוד להוסיף את הלוגו של PAYPAL לאתר שלכם ליד כפתור הרכישה וגם בעמוד התשלום. זה יכול לבנות אמון ביניכם לבין הלקוחות שלכם ולהוריד את אחוז הנטישה מעמוד התשלום.

  4. עמוד “אודות” מנצח

    זה יכול להיראות לכם כמשהו זניח, אבל עמוד “אודות” מנצח ידוע ככזה שמאוד בונה אמון ביניכם לבין לקוחות חדשים באתר שלכם. זה אף יכול לגרום ללקוחות חדשים להפוך ללקוחות קבועים. אנשים מעדיפים לדעת ממי הם קונים והם רוצים לראות פרצופים במקום ערימה של טקסט. 
    כשאתם יוצרים עמוד “אודות” בצורה נכונה, אתם מביאים ערך מוסף של זהות לעסק שלכם. הוספת מגע אישי גורמת לאתר שלכם להיראות נגיש יותר, ובכך הופך את המבקרים ליותר פתוחים לבצע רכישה באתר שלכם. אם יש לכם צוות של עובדים, רצוי להראות תמונה של כל אחד מהם עם תיאור קצר של היכולות שלהם לדוגמא. זה ייתן ללקוחות עתידיים שלכם מושג עם מי הם הולכים לעבוד.

  5. תראו את עצמכם

    אנשים רוצים לעשות עסקים עם אנשים, לא עם אתרים. הוספת מגע אישי לאתר שלכם תוסיף המון מבחינת אמון. אנשים יסמכו על מה שיש לכם להגיד אם תראו את הפרצוף שלכם.
    זה בעצם משרת 2 מטרות: הצגת הפנים שלכם תעזור לבנות הכרה לכם באופן אישי אבל היא גם תעזור לבנות אמון עם הלקוחות שלכם. קשה לבנות אמון עם אתר שלא מוכן להראות את הפנים שמאחוריו.

  6. הוכחה מרשתות חברתיות

    אתם לא יודעים את זה אבל אתם נתקלים בזה כל יום. עסקים עם מספר סביר של עוקבים ברשתות החברתיות יציגו את זה כהוכחה להצלחה באתר שלהם. זה עוזר מאוד לבניית אמון. 
    כשמבקר רואה שיש למישהו 15000 עוקבים בפייסבוק, זה אוטומטית גורם לו להסתכל על האתר שלכם כאתר סמכותי. 15000 עוקבים לא באים על רגל אחת. זה אומר הרבה על האתר שלכם. זה אומר שהוא קיים כבר זמן מה, שיש לו תוכן טוב ומידע שימושי או מוצרים מעולים ולא פחות חשוב, שהוא לא יפשוט רגל מחר. 

סיכום

בניית אמון באינטרנט הוא לא דבר שקל להשיג אותו. אתם מוגבלים בכמות הזמן שיש לכם כדי לשכנע מבקרים שאתם והמוצרים או השירותים שלכם אמיתיים. הפעולות הפשוטות שציינו למעלה בהחלט יעזרו לכם לבנות אמון עם המבקרים באתר שלכם. 

פוסט זה נכתב ע”י NextSite מומחים בבניית אתרים

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *