הדבר הבא: חתימה דיגיטלית יחודיית

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

החתימה הדיגיטלית היא דרך לאמת את זהות האדם שחתם על מסמך. זוהי מחרוזת ייחודית של מספרים ואותיות שניתן להשתמש בה כדי לוודא שהמסמך נחתם על ידי מי שטוען שעשה זאת. חתימות דיגיטליות משמשות בדרך כלל בעסקאות מסחר אלקטרוני, בהן הן מספקות ביטחון שאתה קונה ממקור אותנטי. הם גם מאפשרים לך לוודא שחשבון המקוון שלך לא נפגע על ידי מישהו אחר. חתימות דיגיטליות הן סוג של חתימה אלקטרונית. חתימות דיגיטליות משמשות כדי לספק אותנטיות ואי-הכחשה. ניתן להשתמש בחתימות דיגיטליות במקום חתימות דיו, חתימות בכתב יד או סוגים אחרים של חתימות אלקטרוניות. חשוב לציין שלא כל החתימות הדיגיטליות מחייבות מבחינה משפטית. בארצות הברית, חוקי החתימה הדיגיטלית משתנים בהתאם למדינה. לדוגמה, מדינות מסוימות אינן מתירות שימוש בחוקי חתימה דיגיטלית בבית המשפט כראיה ואחרות דורשות אישור נוטריוני של חתימות דיגיטליות לפני שהן ניתנות לאכיפה בבית המשפט.

חתימה דיגיטלית

חתימה דיגיטלית היא המקבילה האלקטרונית של חתימה כתובה. הוא משמש בדרך כלל במקום חתימה בכתב יד, או כאשר לא ניתן להשיג את החתימה בכתב יד. חתימות דיגיטליות אמינות יותר מחתימות כתובות מכיוון שקשה לזייף אותן ולא ניתן להתכחש אליהן. חתימות דיגיטליות גם נוחות יותר מחתימות כתובות מכיוון שניתן להחיל אותן על כל מסמך כמעט מכל מקום ואז לשלוח אותן כקובץ מצורף למייל, בפקס או כקובץ תמונה סרוק. חתימה דיגיטלית יכולה להיווצר על ידי האדם החותם (הנקרא "מאשר"), או על ידי גורם אחר באמצעות המפתח הפרטי שלו (נקרא "מאמת"). במקרים מסוימים, ייתכן שהמפתח הציבורי לא אושר עם רשות אישורים מהימנה ולכן לא יספק כל ערובה שהוא שייך לבעלים לכאורה. חתימה דיגיטלית היא דרך לחתום על מסמך אלקטרוני על ידי הזנת מספר זיהוי אישי או מידע מזהה אחר.

ישנם שני סוגים של חתימות דיגיטליות:

  •  חתימה דיגיטלית המשתמשת במפתח פרטי ליצירת החתימה הדיגיטלית וניתן להשתמש בה לאימות זהות החותם.
  • חתימה דיגיטלית המשתמשת במפתח ציבורי כדי ליצור את החתימה הדיגיטלית וניתן להשתמש בה כדי לאמת את תוכן ההודעה, אך לא לאמת את זהות החותם.

חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית שניתן להשתמש בה כדי לספק רמת אותנטיות למסמך (למידע נוסף על חתימה דיגיטליית לחצו כאן) . חתימות דיגיטליות משמשות לעתים קרובות לחתימה על תוכנות, מסמכים ופריטים אחרים. הם יכולים לשמש גם לחתימה על חוזים ומסמכים משפטיים אחרים. חתימות דיגיטליות נוצרות על ידי שימוש במכשיר אלקטרוני או תוכנה ליצירת קוד שמצורף לאחר מכן למסמך הנחתם. לא ניתן לזייף או לשנות את הקוד הזה לאחר שהוא נוצר וצורף. חשוב שחתימה דיגיטלית תהיה תקפה על מנת שהיא תספק כל סוג של אותנטיות למסמך הנחתם. ניתן לאמת את תקפות החתימה הדיגיטלית על ידי התבוננות בחותמת הזמן על המסמך, וכן בדיקה אם יש סתירות עם המסמך המקורי לפני החתימה עליו. חתימות דיגיטליות משמשות לאימות ולאמת את האותנטיות של מסמך דיגיטלי. החתימה היא בדרך כלל גוש טקסט שמתווסף לסוף מסמך. החתימה הדיגיטלית יכולה לשמש כל אדם שיש לו גישה לאינטרנט ולמכשיר אלקטרוני. הוא מספק דרך קלה לחתום על מסמכים, לשלוח הודעות ולשתף קבצים מבלי להדפיס אותם.

תוכן עניינים

אודותינו

באתר זה תמצאו מידע מקיף, טיפים והמלצות בנושא בניית אתרים. למה כדאי לשים לב כשבוחרים בונה אתרים? איך לשווק אתר? באיזה כלים מומלץ להשתמש בבניית אתר? כל המידע כאן באתר.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
אדם בחליפה מבולבל מול מחשב
מערכות CRM יעילות: מקסום משאבים להצלחה עסקית

מערכות ניהול לקוחות (CRM) ממלאות תפקיד מכריע בהצלחת העסק על ידי ארגון וניהול יעיל של נתוני לקוחות. על ידי שימוש במערכות CRM, חברות יכולות לייעל את האינטראקציות עם הלקוחות, לעקוב אחר לידי מכירות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות הכוללת.

למאמר המלא »