כרטיס אשראי – מתי וכיצד נכון להשתמש בו?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

אמצעי התשלום הפופולארי ביותר כיום הוא כרטיס אשראי. אנשים מעדיפים להשתמש בו כשהם מבצעים עסקאות, בין אם זה בחנויות, בתי קפה, מסעדות או בתי עסק אחרים בהם מתבצעות קניות "פנים אל פנים", וכמובן במקרים בהם מתבצעות קניות באינטרנט.

מאחר ומדובר באמצעי תשלום הפופולארי ביותר, הרי חשוב לדעת איזה כרטיס אשראי הכי משתלם לשימוש, ולא פחות חשוב, מתי וכיצד נכון להשתמש בו. אף על פי שנוח להשתמש בו יותר מאשר באמצעים אחרים, לא בהכרח תמיד נכון לעשות זאת. ישנם מקרים בהם עדיף להשתמש באמצעים אחרים, זמינים וחסכוניים.

לפני שנסביר איזה כרטיס אשראי הכי משתלם להחזקה ושימוש, יש לציין שאפשר להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד אם יש צורך ואם זה משתלם מבחינה כלכלית. במקרה כזה, נוכל ליהנות מהיתרונות שונים שכל כרטיס מספק לו. בין אם זה בדרכי תשלום, ובין אם זה בהיבטים אחרים, כמו למשל הטבות והנחות שמקבלים בזכות הכרטיס.

 

איזה כרטיס אשראי הוא הכי משתלם לשימוש?

ישנם מספר פרמטרים על פיהם נוכל לדעת ולקבוע איזה כרטיס הכי משתלם עבורנו:

פרמטר ראשון, עד כמה הכרטיס מוכר, נפוץ, שכיח לשימוש. ישנם כרטיסים מסוימים המוכרים בכל העולם והשימוש בהם אפשרי בכל מקום. ישנם כרטיסים פחות מוכרים או להבדיל, מוכרים אך לא בכל מקום יקבלו אותם. לכן מלכתחילה, חשוב לבחור כרטיס אשראי מוכר ומקובל, שניתן להשתמש בו בכל העולם.

פרמטר שני, יש לבדוק את העמלות על השימוש בכרטיס. כמה עולה דמי שימוש, כמה משלמים על עסקאות בקרדיט, אילו עוד עמלות הכרטיס כולל והאם זה משתלם את תנאי השימוש וההטבות שמקבלים בעזרת הכרטיס.

פרמטר שלישי, יש לבחון אילו הטבות והנחות הכרטיס מספק, מה הם התנאים האופטימאליים לשימוש. לדוגמא, מה מסגרת האשראי שהכרטיס מספק, באילו תנאים ניתן לשלם בקרדיט, האם אפשר לקבל הלוואות דרך הכרטיס ובאילו תנאים ועוד.

 

מתי וכיצד נרצה להשתמש בכרטיס?

כרטיס אשראי משמש אותנו לשימושים שונים, שבראשם היכולת שלנו לבצע בעזרתו קניות. על פניו, זה הרבה יותר נוח להשתמש כל הזמן בכרטיס ולבצע בעזרתו עסקאות בסכומים גבוהים וכן עסקאות בסכומים נמוכים. כך אנחנו לא צריכים להחזיק מזומן בכיס. מצד שני, לא תמיד זה נכון לבצע עסקאות באשראי. אם מדובר בעסקאות בסכומים מאוד נמוכים, ייתכן ויהיה נכון יותר להשתמש במזומן. זה תלוי בעלויות העסקה מבחינת שימוש בכרטיס אשראי.

אופציה נוספת לשימוש בכרטיס אשראי, היא בקשת הלוואה דרך הכרטיס. זאת נעשה אם אנחנו זקוקים לסכום כסף משמעותי באופן זמין ומידיי. אז נוכל לפנות אל חברת האשראי, גם דרך האינטרנט, נגיש בקשה ותוך זמן קצר, במידה ונקבל תשובה חיובית, נוכל לראות את הכסף בחשבון. התנאים יכולים להיות משתלמים, והזמינות של הכסף תאפשר לנו להשתמש בו באופן מיידי.

כרטיס אשראי

תוכן עניינים

אודותינו

באתר זה תמצאו מידע מקיף, טיפים והמלצות בנושא בניית אתרים. למה כדאי לשים לב כשבוחרים בונה אתרים? איך לשווק אתר? באיזה כלים מומלץ להשתמש בבניית אתר? כל המידע כאן באתר.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
אדם בחליפה מבולבל מול מחשב
מערכות CRM יעילות: מקסום משאבים להצלחה עסקית

מערכות ניהול לקוחות (CRM) ממלאות תפקיד מכריע בהצלחת העסק על ידי ארגון וניהול יעיל של נתוני לקוחות. על ידי שימוש במערכות CRM, חברות יכולות לייעל את האינטראקציות עם הלקוחות, לעקוב אחר לידי מכירות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות הכוללת.

למאמר המלא »