טרנדים חדשים בבניית אתרים

טרנדים חדשים בבניית אתרים לשנת 2015

 

טרנדים חדשים בבניית אתרים לשנת 2015

זמן קריאה: 3 דקות

כל שנה מביאה עימה משהו חדש מבחינת טרנדים בבניית אתרים.

זהו תחום דינמי שמתחדש כל הזמן ואנחנו כמפתחי אתרים צריכים להיות עם היד על הדופק. למאמר זה חיפשתי 10 טרנדים שהולכים לשנות את פני עיצוב האתרים לשנת 2015.

מה שלא כללתי במאמר הזה הם תחזיות שהם כבר ברורות וידועות מראש: עולם המובייל הולך לגדול, תמונות רקע גדולות הולכות להיות פופולריות; במקום זה התמקדתי בטרנדים שמונעים על ידי 3 דפוסים ברורים בעולם עיצוב האתרים: ההשפעה הגוברת של בוני אתרים מכריחה מעצבי אתרים לחפש דברים ייחודיים; הטכנולוגיה ממשיכה להתקדם ומשפיעה על האתרים שאנחנו בונים.

ב-2015 אנחנו נראה שיפור משמעותי בטכנולוגיות שאנחנו משתמשים בהם ובתוצאות היצירתיות שהם יביאו איתם. בואו נעבור על מה שהולך להגיע לדפדפן שקרוב לביתכם 🙂 

 

  1. כיתוב

    כיתוב הפך להיות טרנד ענק די מזמן, אבל ב-2015 הוא הולך להגיע לממדים גדולים עוד יותר.
    ההגדרה של כיתוב היא עדות של עבודת עיצוב. אף פעם לא יהיה אתר כיתוב שיתחרה בגוגל. כמו ה-captcha של עולם העיצוב, בכל פעם שתראו כיתוב אתם תראו בן אדם. ככזה, השנה הכיתוב הולך להתפתח לאחד מהרמזים החזותיים שיבדילו בין עיצוב איכותי לבין בניית אתרים מתבניות.
    טיפ: קחו עיפרון ומברשת ותראו כמה מדריכים ב-YouTube בנושא.

     

  2. תגידו שלום ל-Internet Explorer

    מההיכרות שלנו עם Microsoft, Internet Explorer לא הולך להיעלם בקרוב, אבל זה לא הולך להיות הדפדפן המועדף של החברה הזו יותר: Microsoft עובדים על דפדפן קליל בסגנון של Chrome שהולך להיקרא Spartan.

    כולנו מסכימים ש IE6 הוא דפדפן נוראי ו IE7 לא הרבה יותר טוב. אבל איפה שהוא באזור של IE10, Microsoft התחילה להיכנס לקצב והמהירות של IE11 הוכפלה וזה הופך אותו לאחד הדפדפנים הטובים בעולם.

    מה זה אומר מבחינת Spartan? הגיוני להסיק ש Spartan הולך להתבסס על אותה טכנולוגיה של IE11 וזה אומר תמיכה חסרת תקדים בתכונות CSS חדשות יותר.
    טיפ: ב-2015 אנחנו סוף סוף הולכים להיפטר מ IE6 ו-IE7. שמחים? גם אנחנו

     

  3. מיקרו-עיצוב

    עיצוב ריספונסיבי זעזע את הרשת בשנים האחרונות ועושה רושם שזה לא הולך להתחלף. יחד עם זאת עיצוב ריספונסיבי מביא איתו לא מעט בעיות שורשיות שקורות שוב ושוב, ובוני אתרים התחילו לפתח תבניות עיצוב שאמורות לפתור את הבעיה הזו; מה שהביא סוג של אחידות.

    ב-2015 אנחנו נמשיך להשתמש בתבניות עיצוב פופולריות והרבה מאוד מהמבנים שלהם יחזרו על עצמם, לכן אנחנו נמקד את המאמצים היצירתיים שלנו על הפרטים הקטנים ביותר באתר. מיקרו-עיצוב כבר נכנס לאופנה והוא שואב את ההשראה שלו מהעיצוב החומרי של גוגל. מיקרו-אנימציה הולכת להיות דבר ענקי ב-2015.
    טיפ: מיקרו-עיצוב מבוסס על אישיות עקבית; שימו דגש על הפרטים אבל תוודאו שהגישה שלכם תהיה עקבית.

     

  4. וידאו במובייל

    בכל היבט באינטרנט ראינו גידול עצום בוידאו בשנת 2015, שלא לדבר על פרסום. תחום אחד שפיגר מאחור היה וידאו במובייל.

    למובייל יש בעיה עם וידאו, במיוחד בפרסום, מפני שאזור הפרסום במסך מוגבל, ויותר מדי מעצבים שמייצרים פרסומות וידאו עדיין מסתמכים על פורמט ה SWF. זה הולך להשתנות ב-2015  כי עולם המובייל באינטרנט הופך להיות יותר רווחי למסעות פרסום גדולים.
    טיפ: אנחנו יכולים לספק וידאו במובייל באופן לא חודרני שעומד בתקנים. אנחנו צריכים להיצמד למה שאנחנו יודעים ולא לחפש את הדרך הקלה.

מאמר זה נכתב ע”י NextSite – בניית אתרים לעסקים גדולים

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *